Już za chwilę Święta!
Czas na ogłoszenie wyników konkursu „Wygraj Test MRT”.
Zainteresowanie diagnostyką nadwrażliwości pokarmowej wśród czytelników MAG było bardzo duże.
Konkursowych zgłoszeń naliczyłam 43, a haseł jeszcze więcej, ponieważ każda osoba mogła podesłać kilka propozycji.
18 osób swoje pomysły opublikowało pod konkursowym wpisem, tu na blogu.
Pozostałe hasła można przeczytać pod wpisami o konkursie, na Facebooku.
Wyniki konkursu “Wygraj Test MRT”
Komisja konkursowa wyłoniła 3 zwycięzców.
Nagrodę główną o wartości 1850 zł, w postaci Testu MRT i uczestnictwa w Programie LEAP otrzymuje:
Mariusz Adamski
za hasło:
Gdy chcesz wiedzieć, co jeść możesz, test MRT Ci w tym pomoże.
2 nagrody o wartości 925 zł, czyli 50% rabat na test MRT i uczestnictwo w programie LEAP
otrzymują:
Adam Pola (nick z Facebooka)
za hasło:
Kiedy zdrowie Ci szwankuje,
Po jedzeniu jest Ci źle,
MRT Cię uratuje
Gdy wyniki poznasz swe.
Test pokaże te składniki,
Których już nie będziesz jeść,
Program LEAP Cię w tym utwierdzi – życiu nada nową treść!
oraz
Anna Miszczak
za hasło:
Dolega Ci nadwrażliwość pokarmowa? Zrób test MRT, a życie zaczniesz od nowa.
Zgodnie z regulaminem konkursu, laureaci zobowiązani są̨ w terminie 3 dni kalendarzowych przesłać́ na adres mail: kjankowska26@gmail.com potwierdzenie chęci wykonania testu (wykonanie testu wiąże się̨ z pobraniem krwi) i uczestniczenia w programie LEAP oraz swoje: imię̨ i nazwisko, datę̨ urodzenia, adres zamieszkania, numer PESEL, numer telefonu, adres e-mail.
Pozostałe ustalenia, z każdym laureatów dokonana Laboratorium ISO-LAB.
Wszystkim biorącym udział w konkursie serdecznie dziękuję!
Po Nowym Roku będą kolejne okazje do wygrywania u MAG ciekawych nagród.
Już dziś zapraszam do śledzenia bloga i wpisów na Facebooku.
Przy tej okazji chciałabym złożyć wszystkim czytelnikom MAG serdeczne życzenia rodzinnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.
Niech ten wyjątkowy czas będzie dla was szczęśliwy i magiczny.
1 Reply to "Wyniki konkursu Wygraj test MRT"
milken 23 grudnia 2015 (18:43)
Oj, przyłożyłabym się bardziej, gdybym wiedziała, że częstochowskie rymy są podwaliną dobrego marketingu.