fbpx

Koktajl jarmużowo-arbuzowy

Prosty a bogaty w cenne składniki i minerały koktajl jarmużowo-arbuzowy, idealny podczas śniadania. W letnie,upalne dni świetnie ugasi pragnienie. Duża porcja żelaza, wapnia i witaminy C wzmocni każdego. Wspaniały dla biegaczy. Mówiłam, że z czasem i mój syn zielone koktajle polubi. Jeszcze się nimi nie rozsmakowuje ale wypija bo wie, że zdrowe:) Na blogu znajdziecie więcej propozycji na wykorzystanie jarmużu. Zapraszam i życzę Smacznego  

Koktajl jarmużowo-arbuzowy

(żelazo, wapń, witaminy)

  Składniki:

  • 200 g arbuza bez skórki
  • 50 g jarmużu
  • sok z ½ cytryny
  • 150 ml mleka jaglanego, z quinoa lub ryżowego
  • świeży sok z jednej pomarańczy (można pominąć)

Przygotowanie:

  1. Arbuza oczyszczamy z pestek, kroimy w mniejsze kawałki
  2. Jarmuż myjemy
  3. Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze, miksujemy, podajemy od razu

Wskazówki: W upalne dni miksujemy arbuza wcześniej schłodzonego w lodówce. Można zastosować inne mleka roślinne  

Fot. Katarzyna Jankowska

Fot. Katarzyna Jankowska

 

2 komentarze to "Koktajl jarmużowo-arbuzowy"

  • comment-avatar
    Karolina J 16 sierpnia 2017 (17:52)

    zrobione 😉 i pyszne;) dziękujemy za inspiracje;)

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.